Ajian Cupu Gading Astagina

ILMU SEMULA JADI PELET CUPU GADING ASTAGINA

ASSALAMUALAIKUM WR WB
Salam badangsanakan kepada abang rudi ,seb pemilik blog dan kepada seluruh  pencinta  blog IKS,salam badangsanakan aja,
Pada kesempatan ini saya akan bercerita tentang ilmu pengasih,yg mengambil  keramat dalam tubuh kita, menurut guru saya  dalam diri kita ada semacam minyak   yg ada dicupu gading astagina,yg sangat berguna untuk media pelet atau pengasihan,baik umum,atau khusus, sungguh sangat dahsyat ilmu pelet ini,jika ketika beradu pandang dan sidia tertunduk, maka dipastikan dia sdh terkena pelet ini,jika sdh terkena  jgn temui dulu selama tiga hari,lihatlah dia tidak akan tahan untuk mencari anda,rindu hati yg bergema.
Ketika telah diambil minyak itu,silahkan baca kalimat ini
‘’MINYAK KU AMBIL  DICUPU GADING,KUANDAK DIMATA HAGI,BANYAK MUKA DAN WAJAH BATANDING MUKAKU JUA YG DIJANAKI…….nama target…..BERKAT LAILAHAILALLAH MUHAMMADURRASULULLA’’
Lalu letakkan minyak itu tadi diantara dua mata/alis ,
Untuk bagaimana cara pengambilan minyaknya silahkan sms saya,dan mahar pulsa seikhlasnya,mahar pulsa itu saya gunakan untuk membalas dan komonikasi dgn kawan –kawan
Insya allah ilmu ini telah melalui uji coba saya sendiri dan telah saya buktikan sendiri  keramat bumi kelayang


Comments

Popular posts from this blog

Mantra hipnotis merangsang wanita jarak jauh dan dekat paling ampuh

Mantra mrmbuat Orgasme wanita

Ayat Pucuk APi Neraka Jahanam