Tatacara Amalan Mandi Nur Untuk Membuka Aura

amalan mandi nur untuk buka aura


amalan mandi nur untuk membuka aura

bismillah....
Dengan memohonkan izin atas kehadirat allah SWT izinkanlah saya yang fakir ilmu warisan dari kakek saya Alm syeikh basyir datuk bagindo malin ini berbagi amalan...sekirannya bermanfaat bagi sedulur semua...

bahan : sediakan daun kelor kira2 segenggam
air untuk mandi satu baskom

tumbuk daun kelor tadi dan campur dengan air untuk mandi...lalu bacakan amalan di bawah ini 7 x

amalan
bismillahirrohmaanirrohiim
assalamu'alaikum air itu saudara aku yang menjernihkan sekalian alam diri batang tubuh aku
angin yang bernama halim yang menggerakkan sekalian alam diri batang tubuh aku
api yang bernama hakim yang menerangi sekalian alam diri batang tubuh aku
tanah yang bernama mauhid farg yang mendirikan sekalian alam diri batang tubuh aku

aku bukan mandi air
aku mandi nur allah
aku mandi dalam kalimah
laailaahaillallah...

ketika saudara menyiramkan air dari kepala...bayangkan dan rasakan nur allah menyirami tubuh kasar dan bathin saudara dan membuang segala energi buruk dalam tubh saudara...ulangi hingga siraman yang ke 7...

barokallahu niatan...mustajabil do'a
assalamualaikum...

Comments

Popular posts from this blog

Mantra hipnotis merangsang wanita jarak jauh dan dekat paling ampuh

Mantra mrmbuat Orgasme wanita

Ayat Pucuk APi Neraka Jahanam