Ajian Ajaran Mistik

merangkai persaudaraan sesama pejalan mistik nusantara

duduk sama rendah, berdiri sama tinggi

bismillaahirrahmaanirrahim
assalamualaikum wr wb
alhamdulillah, segala puja dan puji bagi allah yg telah melimpahkan nikmat iman dan islam. Shalawat dan salam semoga senantiasa tercurahkan kepada junjungan nabi besar muhammad SAW, segenap keluarga, dan para sahabatnya, serta kepada seluruh umatnya yg senantiasa mengikuti jejak dan langkahnya.

Berhubung banyaknya kontroversi ilmu gayung yg sy janjikan, dgn menyusun sepuluh jari dan kepala menunduk di hadapan sesepuh maupun sedulur IKS yg kita cintai ini, dengan ini sy batalkan.
Sebagai gantinya sy akan membukakan satu rahasia ilmu pukulan dhasyat. Ingat!! Bukan untuk di praktek.

Hai Besi Putih Besi Kursani Besi Palilit di pinggangku Kuat aku bak Saidina Ali Gagah aku bak Saidina Hamzah Usah dikau makan hati yang putih Engkau makan darah dek daging, Jikalau engkau makan hati yang putih Durhaka engkau kepada Allah, Hai Kaddam Kuddim Keluarlah engkau daripada tempat yang jahat Ke tujuh petala langit dan ke tujuh petala bumi Keluarlah engkau daripada tempatnya mustajab dibadanku Berkat doa Lailaha Illallah Muhammad rasulullah.

Saat membaca seruan tanggan kanan anda di kepalkan di depan mulut trus hentakkan satu kali ke bumi, langsung pukul target.
Ingat!! Bukan untuk main2,
ilmu ini tidak berpungsi kalo untuk dibuat kejahatan.

Hanya itulah secuil ilmu dari sy. Mudah2n bermanfaat buat kita semua. Amin yaa robbal'alamin.
Tak bermaksud tuk menggurui, apa lg lebih dari itu.
Wassalam !

Comments

Popular posts from this blog

Mantra hipnotis merangsang wanita jarak jauh dan dekat paling ampuh

Mantra mrmbuat Orgasme wanita

Ayat Pucuk APi Neraka Jahanam