Cara Melakukan Amalan Penyelarasan Sebelum Mengamalkan Sebuah Ilmu

amalan penyelarasan sebelum mengamalkan sebuah ilmu

assalamualaikum wr wb

untk melekapi ilmu ynx pernah sya br

 

amaln penyelaran sblum mengamal.kan suatu ilmu
sholat hajat
bca wadah enrgi(prnh sya share)
baca amalan.a
aku dan alam semesta satu kesatuan
saya hanyalh alat dri tuhan
tuhan adlh sumbr cahaya
kasih dan kuasa ,brkat tuhan mengalir dalam diri saya ,brakat guru spiritual saya mengalir dalam diri saya
dgn penuh rasa syukur dan iman saya ,saya aktifkan .....dalam diri saya ,dgn rohmat dan ridho allah terjadilah 3x,trimaksh 3x ,alhamdulillah
lakukan pernapasn segitigag (kosntrasi pd ckra pusat dan mahkta ,saat hrup ucp allah dan hu untk buang di dalam hati)
sampai ada rasa melayang/penuh enrgi

stlh selesai baca amalan ynx sdang kita amal.kan 3x tiupkan pda air dan minum

Comments

Popular posts from this blog

Mantra hipnotis merangsang wanita jarak jauh dan dekat paling ampuh

Mantra mrmbuat Orgasme wanita

Ayat Pucuk APi Neraka Jahanam