Bacaan Doa Untuk Mengobati Penyakit Kanker

AMALAN MENGOBATI KANKER


Ini adalah merupakan salah satu daripada cara rawatan sakit barah atau kanser. rawatan kanser bergantung kepada jenisnya, bahagian tubuh yang terlibat, juga peringkat atau tahap kanker itu sendiri. kerana itulah maka rawatan kanker itu berbeza, yang tidak semestinya melibatkan 1 jenis ubat atau kaedah untuk semua jenis penyakit kanker. bahab yang di perlukan untuk merawat pesakit kanker ialah air, kapur sama ada kapur siput ataupun kapur sirih diasa (bukan kapur tulis hehehehe) dan rumput sambau ( sila cari gambarnya dalam internet pasti ada).

bacaan doanya ialah:

1. surah al fatihah 1 kali

2. selawat syifa 3 kali

3. surah al iklash ( qulhuallah) 4 kali satu nafas.

4. membaca doa ALLAHUMMA YA MU SHAGGHIRAL KABIR, WA YA MU KABBIRASH SHAGHIR, SHAGGHIR MA BI (NAMA PESAKIT) YA ARHAMAR RAHIMIN.

artinya lebih kurang ya Allah ya tuhanku yang mengecilkan sesuatu yang bersar, wahai yang membesarkan sesuatu yang kecil, kecilkanlanlah di tubuh (nama pesakit) wahai tuhan yang maha pemurah lagi maha mengasihi.

5. membaca surah al qalam ayat 1 sampai 2. baca 4 kali senafas.

6. tiup ke air

Caranya: ambil rumput sambau akar dan daunnya dengan cara di cabut. sebolh bolehnya jangan menggunakan besi untuk proses memngambil. cabut aja. boleh pakai air untuk melembutkan tanahnya sebelum di cabut. pilih yang terbaik yang tidak dipijak. kemudian cuci. akar sebaiknya jangan terkena tangan. setelah bersih masukkan kedalam mangkuk. ambil sedikit kapur. jika sukar di perolehi ganti bedak sejuk. masukkan dalam mangkuk di campur dengan air yang telah didoakan. bancuh / gaul pakai rumput sambau tadi. daunnya kita pegang akarnya di air yang bercampur kapur / bedak sejuk tadi. sapukan ramuan ini pake akar rumput sambau itu ke tempat kanker. jika rumput itu mati ganti dengan rumput yang baru. bacakan juga doa tadi di air untuk minum pesakit.insyallah sembuh. amin

n.b. jika smua bahan tiada. pakai air aja. air sapu dan minum.

Comments

Popular posts from this blog

Mantra hipnotis merangsang wanita jarak jauh dan dekat paling ampuh

Mantra mrmbuat Orgasme wanita

Ayat Pucuk APi Neraka Jahanam