Khasiat Sengatan Ilmu Pelet

Rahsia di sebalik sengatan Ilmu Pelet


 
Rahsia di sebalik sengatan Ilmu Pelet
Ramai yg berkata ilmu pelet jika terkena pasti akan tergoda pada si sang memelet .
Bagaimanakah sesebuah ilmu pelet bole terjadi?
Jawapannya: Ilmu pelet ini selalunya bersangkut paut dengan Khodam ataupun Jin di mana sang guru memasuki unsur2 mistik kepada sesebuah amalan sehinggakan ia menjadi ampuh, bukan bacaannya tapi atas kerja sama sang pertapa dengan si khodam itu setelah memasuki sifat2 di dlmnya ayat dan mantera yg berhubungi atas cita rasa si Pertapa tersebut.
Bagaimana dengan ayat2 pengasih al Quran ?
Setiap ayat suci al Quran ada Khodam nya juga tapi Khodam Islam yg di umanakah oleh Allah s.w.t dan penghulunya adalah Para Malaikat , Sifatnya Malaikat itu hanya patut kepada perintah Allah berzikir dan memuji Allah dan ada penggikutnya iaitu di namakan Khodammus lah yg melaksana sifat2 negative dan positive di dalam ayat2 suci Al Quran itu sendiri.Niat baik maka baiklah dapatnya niat jahat maka jahatlah dapatnya, dan setiap perbuatan akan di pertanggung jawabkan di Mizan kelak.
Bagaimana cara untuk menghindari daripada sengatan Pelet ?
Jawapannya : IMAN
Pendek dan ringkas bukan ? coba kita kaji dan mengaji di atas kejadian semasa Azazil terkeluar daripada Syurga dan apa permintaan nya kepada Allah s.w.t.
Permintaan pertama: Apakah manakan aku di dunia setelah kau campakkan aku terkeluar daripada syurga ?
Allah s.w.t pun menjawap:"Barangsiapa yang menggikuti engkau maka itulah makanan engkau"
"Barangsiapa yang ingat akan aku maka BInasalah engkau"
Jawapan Iblis: "Akan aku sesatkan seluruh anak cucu cicit adam sehinggakan Yaumil masyar"
Maka jelaslah keterangan di sini barangsiapa yang beriman kepada Allah Ilmu apa pun maukan Sihir dan Pelet pengasih tidak mampan keatas si target.
Bagaimana mukin terjdi?
Barangsiapa yg membasahi lidah dan hati dan akalnya dan terlinganya dengan ayat suci al Quran maka Iblis pun tidak mampu bertahta di hati , tidak mampu mengguasi akalnya, tidak mampu berbisik2 di terlinganya.
Hanya keimanan mampu melawan tindakkan negative dan positive.
Baiklah mari lah kita renungi dua cerita yg berbeda yg mampu melawan tindakkan ilmu pelet.
"Kawan sy orang Selangor berkerja di SIngapura harus meninggalkan keluarga tercinta demi mencari sesuap nasi hanya hujung minggu aje dia akan kembali ke pangkuan keluarganya di selangor.
Cerita ini terjadi bila istrinya berlajar memandu kereta kerna sang Instructor itu tahu bahawasanya Istri teman sy ini keseorngan suami tiada di rumah, maka akal jahat dia pun mendatangan dengan menyeletkan minyak pengasih jika terkena memang tak ada ampun kerna sudah di masukkan sifat2 JIN di dlm nya untuk kejahatan.
Al Hamdulillah Istri teman sy ini kuat iman dan ibadahnya walaupun matanya , hatinya , akalnya selalu teringat2 kan pada driving Instructor tersebut jika tidak kuat dah lama jadi santapan manusia durjana itu......hehehehehehehe
Istri teman sy rajin sholat dan mengaji dan baca surah yassin sebagai benteng diri AL hamdulillah Ilmu tersebut tawar semakin hari semakin lama dan ia khabarkan kepda suaminya apa yg berlaku , teman sy pergi mencari Dirving Instructor tersebut dengan parang di bonet kereta namun ia sudah kabur kata teman2 nya sebab dia tahu ilmu dia tak mampan pada mangsa yg di peletnya dan akan berhujung dengan nyawa dia melayang baik dia kabur aje ....hahahahaha
Jadi kesimpulannya adalah "IMAN & NAFSU" jika kita mampu menundukinya keduanya INsyallah maka hampir dan sehampirnya kita dengan Allah s.w.t dan di dlm lindungan dan jagaan Allah s.w.t
Dan jadilah ianya sebagai wawasan perbendaharaan atau taman memupuk Ilmu di dlm blog IKS ini , ingatlah ane bukan guru dan bukan siapa2 hanya Alam berkembang menjadi Guru dan sekadar berkongsi2 cerita dan pandangan , jika ada yg tidak suka postingan ane ini maka ane menyusun sepuluh jari jemari mohon ampun dan kemaafan kiranya ia menganggu ketenteraman mata dan hati saudara2 ku yg budiman.
Sekian 
Wassallam

Comments

Popular posts from this blog

Mantra hipnotis merangsang wanita jarak jauh dan dekat paling ampuh

Mantra mrmbuat Orgasme wanita

Ayat Pucuk APi Neraka Jahanam