Khasiat Membaca Surah At-Taubah

rahasia SURAH AT-TAUBAH

Rahsia surah At Taubah
met mlm teman2 , guru2 , kiayi2 , adik2 & abg2 izin kan ane membabarkan sedikit ayat at taubah pasti sudah ramai yang tahu rahsia daripada kalimah tersebut baik daripada benteng diri , kekebalan , melihat umur panjang atau pun pendek dan berbagai2 maunah daripada ayat tersebut ....
Sebagai sebuah tambahan amalan pada yg sering mengamalinnya atau yg baru samar , atau yg berjinak2 atau pada yg takut mengamalin ayat ini kerna takut mati .....hehehe
Gini ceritanya ane udah lama mengamalin ayat ini maka ketemu ane dengan bapa angkat ane Hj Hassan ia menceritakan ketika ia menunaikan ibadah haji saat ia lagi bertawaf di kaabah , tiba2 ia di tegur oleh seseorang yg tidak ia kenali ketika menggelilingi kaabah dan mengijazahkan kepadanya surah at taubah.
Bapa angkat ane jadi Kaget kok darimana dtg nya ini anak barusan mengijazahkan kepadanya kok seperti dia tahu bahawasanya bapa angkat ane ini mmg lazimnya ia menghafal ayat ini dan di jadikan wirid tiap waktu.
Kata orang tersebut "Di setiap kali kamu ingin makan , sebelum makan bacakan lah surah AT TAUBAH ini sebanyak 6x dan kamu hembuskan kepada makanan yang akan kamu makan" Jika di izinkan Allah senjata tak bisa tembus badan kamu mampan dari sembarang kecelakaan dan benteng diri dari maunah ayat tersebut.
Ayatnya ente carilah sendiri di MBAH GOOGLE ane malas mau tulis hanya sekadar menambahkan koleksi buat teman2 sepejuangan dunia Mistik Nusantara di bolog IKS yg tercinta ini .
Sekian 
Wssallam

Comments

Popular posts from this blog

Mantra hipnotis merangsang wanita jarak jauh dan dekat paling ampuh

Mantra mrmbuat Orgasme wanita

Ayat Pucuk APi Neraka Jahanam