Khasiat Dari Surah Al-Imran Ayat 200

khasiat surah AL-IMRAN AYAT 200

Salam sedulu semua sekadar berkongsi Ilmu pengetahuan buat tatapan sejenak di kala bosen2 di hujung minggu ....
Ayat yang berbunyi "YA AYYUHAL LADZI NA AMANUS BIRRU washabiru WARAaBITU WATAQULLAH  LA AL LAKUUM TUFLIHUUN"alimran ayat 200
Pasti ramai yang tahu ayat ini maupun pernah mendengar atau membaca ayat ini cuma kita hanya tahu pakai copas sama ada di alam maya maupun diberi oleg guru2 kita yang kita sendiri pun tidak tahu dari mana datangnya ayat ini dan siapa kah yg mengijazahkannya.
Baik lah dengan tiada rasa megah ataupun riak atau ingin mengurui hanya sekadar share di blog tercinta ini sebagai refreshi pengetahuan.
Di sebut suatu hari takala Rasulullah s.a.w berjalan menuju kerumah Saidina Ali jua menantunya setibanya ia rumah anaknya Siti Fatimah alangkah rasulullah terpegung melihat begitu banyaknya kain basahan di rumah saidina Ali,.Lalu rasulullah pun bertanya Ya Ali apakah yang sudah terjadi ku melihat sebegitu banyak kain basahan di jemuran?
Maka Saidina Ali pun berkata Ya Rasulullah ketahuilah keinginan nafsu siti Fatimah begitu memberangsangkan kami sudah melakukan jimak sudah hampir 40kali dan 40 kali mandi junub daripada siang hingga ke malam hari ini.
Maka rasulullah suruh saidina Ali ambil lah kamu sebuah piring kecil dan isi kan minyak setelah kamu isikan semuanya coba lah kamu berjalan perlahan.Maka saidina Ali akur dan mengikut perintah rasulullah bapa mertuanya dan ternyata tiada apa2 pun yg terjadi minyak tidak
pula tumpah ke tanah.
Dan rasulullah menyuruh Saidina Ali kali ini untuk berjalan dengan pantas dan laju dan ternyata minyak itu tumpah ke tanah sehingga kan tinggal sisa sedikit aje yg tinggal di piring tersebut.
Rasulullah pun berkata ya Ali lihatlah akibatnya takala engkau berjalan perlahan tiada apa2 pun berlaku tumpahan, jika kau berlari laju maka sisa minyak itu menjadi sedikit yg tinggal yg lainnya habis tumpah akibat jika kamu bergerak dengan lajunya.Begitu lah air mani kamu akan kehabisan dan kering jika kamu terus menerus melakukan jimak kerap kalinya.
Dan disaat Rasulullah memberikan saidina Ali sepotong ayat tersebut d saat akan berjimak dengan istrinya nanti dan di saat ayat ini Rasulullah lantunkan kepada saidina ali makluk yg mendengar ketika itu adalah kuching, itu sebab bila tiba malam hari mata Batin Kuching memancar dan mampu melihat di saat malam dan gelap gulita mau pun makluk ghaib.
Wallah wallam bisawab.
Ayat ini mempunyai 1001 mcm rahsia dan hikmah jika tahu menggendalikan nya ...
Sekian Wassallam
 maaf ne kalau boleh saya kasih komen sedikit, apa ayat tersebut sudah lengkap karna setau saya itu surat ali imran ayat 200, maaf kalau salah
ayat ini bole membuat wanita yg kuat jimak akan kendur nafsu sexnya jika lelaki itu tidak mampu melaku kan banyak kali , bila di pasang wanita itu cukup sekali sudah puas baginya utk hari tersebut.....ayat ini bole menaikan kan nafsu wanita pelet berahi dengan menggunakan jari kita....ayat ini bole di bacakan di tapak tangan dan di sapu kan di muka dpt menaikan serimuka seseorang itu ....sekian buat masa ini !! Terima kaseh

Comments

Popular posts from this blog

Mantra hipnotis merangsang wanita jarak jauh dan dekat paling ampuh

Mantra mrmbuat Orgasme wanita

Ayat Pucuk APi Neraka Jahanam