Ajian Penjaga Diri 4 Sedolor

Ilmu penjaga diri 4 sahabat


 
Ilmu penjaga diri 4 sahabat
Nama 4 sahabat ini ada banyak versi lain daerah lain pula cara amalannya 
gini aje ane teruskan babarkan ilmu 4 sahabat ini hanya perlu di hafal sampai matang di dlm ingatan dan jadikan ia darah dageng kita bagi yg percaya sesuwai utk kaum Hawa yg penakut di waktu malam atau tidurnya selalu di ganggu ...orang lelaki tidak payah apa mau di takutkan kan ada Lembingnya buat apa di simpan ???? hehehehehe
Ingatan: Jika tangan kiri kita seperti bergerak gerak seakan gegaran hati2 ada musuh jika tangan kanan gerak2 tanda baik , jika belakang kita bergerak kuat tandanya hati2 ada musuh jika gerak di depan tanda ada musuh atau bahaya di depan kita.
Assallammualaikum 
Ya Jibril Ya Jibril Ya Jibril Ya Jibril 
Ya Mikhail Ya Mikhail Ya Mikhail Ya Mikhail 
Ya Isrofil Ya Isrofil Ya Isrofil Ya Isrofil 
Ya Izrail Ya Izrail Ya Izrail Ya Izrail
Jibril di kananku 
Mikhail di Kiriku
Isrofil di depanku
Izrail di Belakangku
4 kanan aku 
4 kiri aku 
4 depan aku 
4 belakang aku 
4 di atas aku 
4 di bawah aku 
Keranamulah sebenar benar saudaraku 
Kalaumu tak gerak , jaga aku 
Aku sumpah dengan berkat kata 
Lailaha ilallah muhammadarasulullah
Tambahan : tiup aje ke kanan ke kiri ke depan ke belakang ke bawah ke atas itu sahaja ....tanpa mahar tanpa was was jika yg yakin mengamalin nya ....sekian

Comments

Popular posts from this blog

Mantra hipnotis merangsang wanita jarak jauh dan dekat paling ampuh

Mantra mrmbuat Orgasme wanita

Ayat Pucuk APi Neraka Jahanam