Ilmu Ghaib Dari Malaysia



Assalamualaikum pak, kali ini saya akan kongsikan lagi ilmu yang InsyaAllah bermanfaat. Ilmu ini adalah dari hasil perkongsian bersama teman yang berasal dari Kalimantan dahulu. Ilmu ini khusus untuk meneutralkan racun atau kotoran yang telah masuk kedalam badan melalui pemakanan kita dan minuman kita. Bukan sahaja racun khusus tetapi semua yang merbahaya yang terkandung dalam makanan. Contoh ringannya makanan yang sudah terkotor karna diberaki lalat dengan teruk tetapi kita tidak mengetahuinya, ya atau mungkin saja anda ada perasaan ragu, (yah ini bisa buat lo berak berakan dan muntah  muntah terkena sakit toun...heheheh..) juga makanan atau minuman yang mengandungi bahan tidak baik untuk badan ataupun makanan yang sudah ditaruh racun santau sekalipun baik itu secara sengaja atau tidak sengaja, secara langsung atau tidak langsung...InsyaAllah semua itu akan neutral (tawar) dalam badan. Inilah kalimatnya.
Summa kana innama balik ke dia
Bukan ku balik
Di balik Allah
Bukan kuasaku
Kuasa Allah
Allah memakan, Hu menelan
Ampas jatuh ke laut Baharullah
Berkat doa Laaillahaillaallah
Berkat Muhammadurrasulullah.

Caranya, sebelum memakan atau meminum sesuatu yang diragukan, hiruplah aromanya terlebih dahulu dan simpan dahulu di pusar. Nah, semasa penyimpanan ini bacakan kalimatnya di atas sekali atau 3x. setelah itu hembuskan semula ke asalnya. Niatkanlah apa yang tidak baik pada makanan / minuman tersebut hilang pada anda.
*Semoga bermanfaat dan teruslah kita mengeratkan tali kasih persaudaraan sesama Islam, sesama manusia, dan sesama Insanullah. Sungguh tidak bererti seorang insan meracuni insan yang lain apalagi pada rezeki kurniaan tuhan pada kita masing masing. Salam kasih Indonesia, Malaysia. Wassalam...

Comments

Popular posts from this blog

Mantra hipnotis merangsang wanita jarak jauh dan dekat paling ampuh

Mantra mrmbuat Orgasme wanita

Ayat Pucuk APi Neraka Jahanam