Ajian Lembu Sekilan

ILMU LEMBU SEKILAN dari malaysia 

 

Ilmu ini adalah antara ilmu pelias leluhur suku Embau Kalimantan Barat bisa lolos dalam tragedi peristiwa Mandor yang berdarah terjadi di kalimantan barat pada tahun 1943 / 1944, di mana penangkapan dan pembantaian massal tidak kira etnis atau suku oleh tentera Jepang karna kawatir akan kemampuan penduduk untuk menentang mereka.

Tik kunang urat Jenallah
Tungkat dan syahadat
Cahaya Manikam
Nurmani Lahul Allah
Ayatullah Has Sifatullah.

Caranya setiap pagi, genggamlah kedua belah tangan dan lakukan seperti aksi putar - putaran. (maksud saya putaran genggaman tangan berbulatan dari bawah ke atas.)
 Semasa melakukannya, makrifatkanlah garis putaran tersebut dengan mata
. Lakukan sekerap/sesering  yang mungkin selama beberapa hari. Ketika hendak digunakan maka lakukanlah seperti biasa sebaiknya sebelum bepergian.

Manfaatnya insyaAllah berguna untuk selisih peluru dan serangan atau apa sahaja yang kelak akan membahayakan pengamalnya.

*Salam sayang saya buat semua Insanullah yang membaca artikel ini. Kita ini Insan yang tidak patut melemparkan mudarat sesamanya, sebaliknya kitalah khalifah yang dipilih untuk menyebarkan benih kasih sayang buat semua alam ini. ''Rahmatan lil alamiin''. Wassalam

Comments

Popular posts from this blog

Mantra hipnotis merangsang wanita jarak jauh dan dekat paling ampuh

Mantra mrmbuat Orgasme wanita

Ayat Pucuk APi Neraka Jahanam